שופטת המעצרים ומנהל החקירה תיאמו מהלכים

מוטי סבן No Comments on שופטת המעצרים ומנהל החקירה תיאמו מהלכים

סערה במערכת בתי המשפט ובמערכת הפוליטית. נחשפה תכתובת אישית בין השופטת בתיק 4000 לבין מנהל החקירה מטעם הרשות לני"ע. שר הביטחון: דורש להשעות את השופטת מיד

ההתכתבות שנחפשה צילום: צילום מסך, ערוץ 10
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכור מראש: מחשיפת ערוץ 10 עולה כי השופטת בתיק 4000 – בזק, רות פוזננסקי, ומנהל החקירה מטעם הרשות לני"ע, עו"ד ערן שחם, תיאמו מראש מי ישוחרר ומי יוארך מעצרו, ההתכתבות ביניהם שנחשפה גילתה שכל עניין המעצרים לא נחתכים בבית המשפט אלה הרבה לפני, דבר שגורם לטלטלה במערכת המשפט ומחוצה לה.

וכך היו התכתובות: עו"ד ערן שחם: סבבה, לפחות הבשורות הטובות שאור (אלוביץ) ועמיקם (שורר, סמנכ"ל בזק) ישוחררו בתנאים מגבילים. תיראי מופתעת
השופטת רות פוזננסקי: אני מתחילה לעבוד על הבעה הולמת של הפתעה מוחלטת.
עו"ד ערן שחם: סטלה (הנדלר, מנכלי"ת בזק. מ.ס.) ואיריס נבקש ימים ספורים, יבקשו 3 – את בהחלט אבל בהחלט יכולה לתת יומיים
השופטת רות פוזננסקי: אז אולי המתווה שחשבנו עליו, אינו כה רחוק מהמציאות…
עו"ד ערן שחם: אתה תמשיך לגלות לי הכל ואיאלץ להיראות ממש מופתעת.

עניין חשיפת התכתובות לא ידועה כרגע, לא ידוע אם מדובר בצילום מרחוק של הפלאפון של אחד מהמתכתבים או מידע שהושג באמצעים אחרים.

עניין התכתובת מעורר סערה רבתי גם במערכת הפוליטית, שר הביטחון אביגדור ליברמן דרש להשעות את השופטת. שרת המשפטים איילת שקד סיכמה עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות כי השופטת תוזמן לבירור. בתוך כך עורכי הדין של החשודים שוקלים להגיש תלונה במשטרה על שיבוש הליכי חקירה.

מנהלת בתי המשפט נמסר: "המונח תיאום אינו מן העניין. מדובר בשופטת המכירה את הפרשה מתחילתה. הדיווח המקדים נועד לצורך התעדכנות בחומרי החקירה. מכל מקום החלטת ביהמ"ש נעשית באולם, לאחר שמיעת הצדדים. בהתאם לחומר החקירה וצרכי החקירה אלו בלבד".

עוד נאמר בהודעת בית המשפט: "השופטת פוזננסקי כץ הודיעה לנשיא בית המשפט השלום בתל אביב, השופט אביחי דורון, כי היא מבקשת להשתחרר מניהול התיקים הנוגעים לפרשה המכונה תיק 4000. הנשיא דורון הורה כי הדיונים בכל התיקים הקשורים בפרשה יישמעו בפני כב' השופט עלאא מסארווה. כמו כן הודיע הנשיא דורון לנשיאת ביהמ"ש העליון כי עד לסיום הליך הבירור בפני נציב התלונות על שופטים לא יתקיימו ולא ישמעו דיונים בפני השופטת המצויה בשלב זה בחופשת שבתון".

מהנהלת הרשות לני"ע לא התקבלה תגובה לכתבה שפורסמה.



0 תגובות